6.7 C
Komló
2024. április 26.
spot_img
KezdőlapPRNálatok ki írja a reklámszövegeket?

Nálatok ki írja a reklámszövegeket?

Kétféle ember van: az egyik, akiből csak úgy ömlenek a szavak, imád szöveget írni, változatos szókincset vet be a siker érdekében, és tudja, hogy miként kell felépíteni egy szöveget úgy, hogy a honlap látogatója ne csak elolvassa, hanem elolvassa és klikkeljen, regisztráljon, vásároljon.

 

A másik típusú ember vért izzad akkor is, ha csak öt mondatot kell kiszenvednie magából, és sosem tudja úgy összerakni a szövegeket, hogy azzal önmaga is elégedett legyen. Ha esetleg te is az utóbbiak közé tartozol, akkor feltétlenül olvass tovább!

 

Senki sem reménytelen!

 

Ha úgy is érzed, hogy neked ez biztosan nem fog menni, akkor is érdemes egy próbát tenni, és a Klikkmarketinggel jobb eredményeket érhetsz el, ha a szövegírás-mentorálási szolgáltatásukkal megtanulod, hogyan kell megírni a saját szövegeidet.

 

Azt talán nem kell bemutatni, hogy miért fontos a jó szövegezés, hiszen ha te magad is ellátogatsz különböző honlapokra, akkor láthatsz nagyon ütős vagy épp ellenkezőleg, elrettentő példákat. Érdemes minél többet olvasni, így rá fogsz érezni a saját hangodra is, valamint egyre jobban össze fog állni a kép, hogy mi az, amit és ahogy te közvetíteni szeretnél az emberek felé.

 

Mert ez az első lépés: el kell döntened, hogy kikhez szeretnél szólni, kiknek szánod a termékeidet és a szolgáltatásaidat, és azt is fel kell térképezned, hogy nekik mi a gondjuk, mi okoz számukra problémát, amit csak veled tudnának megoldani. Ha ez mind megvan, akkor érdemes végiggondolni, hogy az adott célcsoport milyen nyelvezetet használ, hogy úgy szólhass hozzájuk, ahogy ők a legjobban megértik. Talán mondani sem kell, de másként beszél egy kamasz és másként egy nyugdíjas, ezért ne keverd te sem a szezont a fazonnal.

 

Készíts vázlatot!

 

Ha egy gondolattérképre felvázolod a mondanivalód főbb pontjait, akkor máris könnyebben tudod rendbe szedni őket, sőt könnyebben el is tudod dönteni, hogy melyik modell szerint szeretnél írni.

 

Választhatod a PAS modellt, ahol elsősorban a kellemetlenségre, a fájó pontra, vagyis a megoldandó problémára fókuszálsz. Mutasd meg, hogy te bizony érted a látogató fájdalmát, írd is körül jó érzékletesen, hadd fájjon még jobban, majd a varázspálcádat elővéve mutasd meg az olvasódnak a megoldást! 

 

Persze indulhatsz az AIDA modell felé is, ahol viszont a vágyálmok kerülnek előtérbe. Itt annyi a teendőd, hogy ragadd meg az olvasód figyelmét, és tapints rá egy számára fontos vágyra: valamire, amit szeretne megszerezni, vagy épp amilyenné válni szeretne. Ecseteld a vágyát, jelenítsd meg a lelki szemei előtt a jövőbeni képet, majd aztán mutasd meg neki a hozzá vezető utat.

 

Vezesd az olvasóidat!

 

Talán ez az egyik legfontosabb útravaló: nem pusztán az a cél, hogy elolvassa a honlapod, blogod szövegét az, aki odatéved, hanem hogy olvasás közben rádöbbenjen, neki bizony a te terméked vagy szolgáltatásod kell, hogy megoldja a problémáját vagy épp hogy megvalósítsa egy álmát.

 

Neked tehát csak annyi a feladatod, hogy jól felépített szöveggel elvezesd oda, ahova vágyik!

 

PR
PR
Fizetett Promóció
- Hirdetés -spot_img

Kövess minket

8,536RajongókTetszik
60KövetőKövetés
29FeliratkozóFeliratkozás
- Hirdetés -spot_img
- Hirdetés -spot_img

Minden más