Család

Egészséges reggeli: banános palacsinta

A palacsinta egy közkedvelt étel, és szinte a nap bármely szakaszában el tudnánk fogyasztani néhány darabot.  Elsősorban a hagyományos kakaós vagy éppen a lekváros jut az eszünkbe, és már az illatát is érezzük, de a gasztronómia és a fantáziánk nem ismer határokat.

Az amerikai palacsinta igen elterjedt a magyar konyhában is, de az alábbi recept nem a klasszikus „amerikai palacsinta”, viszont ha egyszer megkóstoljuk, nem bánjuk, hogy nem az eredeti szerint készítjük. (Igaz az is jó.)

Hozzávalók:

  • 3 banán
  • 4 db tojás
  • 2 evőkanál liszt
  • 1 teáskanál sütőpor

Elkészítése:

A banánokat villával szétnyomkodjuk, majd hozzáadjuk a tojásokat, a lisztet és a sütőport, addig keverjük, amíg egynemű (palacsinta)tésztát kapunk.

Előmelegített serpenyőben aranybarnára sütjük a palacsinták mindkét oldalát.

Tippek: A banánhoz adhatunk pl.: csokoládé darabokat vagy mandulát, mogyorót. Tálaláskor friss gyümölcsökkel tehetjük izgalmassá az ízvilágát.

Jó étvágyat!

 

(fotó: pixabay.com)

 

Szólj hozzá!