-0.3 C
Komló
2025. február 07.
KezdőlapPRTippek, hogyan emeld a kosárértéked

Tippek, hogyan emeld a kosárértéked

Úgy érzed, hogy nem jól teljesít a webáruházad? Kevés a rendelés? Szeretnél magasabb bevételt produkálni, de nem tudod, hogyan? Ha mindhárom kérdésre igen a válaszod, még az sem ad okot az aggodalomra! Számos olyan praktika létezik, amivel fel tudod lendíteni a forgalmadat!

Mielőtt bármibe is belekezdenél, nézz egy kosárértéket! Ez nem más, mint az online vásárlások átlagos összege. Vagyis azt mutatja, hogy egy-egy vevő mennyi pénzt költ el nálad. Ezt te is kiszámíthatod, de kérhetsz segítséget akár online marketing ügynökségektől. Marketinges Erika és csapata webanalitikája például irányt mutathat neked ahhoz, hogyan érj el nagyobb bevételt. Íme néhány tuti tipp, ami segíthet!

Díjmentes kiszállítás és első vásárlói kedvezmény

Akár az ingyenes kiszállításban gondolkozol, akár valamilyen kedvezményt adnál az első vásárlóknak, olyan értékhatárt kell szabnod, ami mindenkinek megéri. Általában nagy motiváló ereje van a díjmentes plusz szolgáltatásoknak, de fontos, hogy ez arányos legyen a bekerülési költségekkel. 

A kedvezményt pedig azért célszerű alkalmazni, mert ha feliratkozástól teszed függővé, akkor még e-mail adatbázist is építhetsz vele. Vagyis egy hosszabb távú partneri kapcsolatot alakíthatsz így ki.

Ajándékkártya vagy kupon?

Ha megleped valamivel a vásárlókat, az nagyon vonzó lesz számukra! Mire gondolj? Sikereket szokott aratni a mennyiségi kedvezmény. Az, hogy például 2 termék rendelése esetén a 3. már ingyenes lesz. De ha egy értékhatár felett ajándékot adsz, azzal is növeled a fogyasztók elkötelezettségét. 

Az ajándékkártya azért jó, mert szinte biztos, hogy további vásárlásokat generál. Kínálhatsz beváltható, 1000, 5000, 10000 Ft-os kuponokat vagy százalékos kedvezményeket is egy következő rendelésből. 

Miért akciózz és mire használd a cross-sellt? 

A rövid ideig tartó akció is csábító lehet. Tegyük fel, hogy 24 vagy 48 órára leértékelsz néhány árut! Feltehetően özönleni fognak a vásárlók. De erre alaposan fel is kell készülnöd. Hogy hogyan?

  • • Tervezd meg a kampányodat A-Z-ig!
  • • Hirdess social média felületeken, harangozd be az akciót! Értesüljenek róla minél többen!
  • • Ne feledkezz meg a raktárkészletről sem!
  • • Figyelj arra, hogy a megnövekedett érdeklődést a weboldalad és a rendeléseket koordináló kollégák is tudják kezelni!

A keresztértékesítést vagy cross-sellt is érdemes alkalmaznod, ha bevételnövekedés a cél. Ilyenkor a kínált termék valamely tulajdonságához illeszkedő árucikket is eladásra ajánlhatsz. Ezzel két legyet üthetsz egy csapásra.

Tucatnyi lehetőség van arra, hogyan növeld a kosárértéked, de csínján bánj velük! Kontraproduktív lehet, ha egyszerre “mindent is” kínálsz. Tervezd meg tudatosan a kampányodat, oszd be, mikor, mivel szólítod meg a fogyasztókat! Ha követed a tanácsokat, szép eredményekre számíthatsz. 

PR
PR
Fizetett Promóció
- Hirdetés -spot_img

Kövess minket

8,536RajongókTetszik
60KövetőKövetés
29FeliratkozóFeliratkozás
- Hirdetés -spot_img
- Hirdetés -spot_img

Minden más