Magyarország, 2017. október 15, este, Budapest, KFC. Egy fiatal férfi (történetesen az Index újságírója, Szabó Zoltán) rendel, de csak elvitelre lehetne. Szóvá teszi, hogy ezt jelezhetnék valahol, és akkor nem állt volna sorban potyára. Bunkó válasz.
A férfi kéri a panaszkönyvet, de az nincs, hiába lenne kötelező. Egy papírlapot kap, de arra nem ír, így aztán a biztonsági őr kidobja. Amikor a férfi visszakérdez, hogy meg is üti-e, megüti. Többször.
A véres jelenetnek a baleseti és a rendőrség a vége.
Meg egy FB poszt, ez ITT.
„Én nem azt szeretném, ha engem többet nem vernének meg a KFC-ben, hanem azt akarom elérni, hogy a részeg bulizókat, de még az apróval betévedő hajléktalanokat se bántsák. És a KFC mellett a Pizza Hutot, és a Starbucksot is működtető Amrest Magyarországon éppen úgy vállalná a felelősséget az ilyen hibákért, mint ahogy ezek a márkák tennék az Egyesült Államokban.”
Update:
A KFC teljes kivizsgálást ígért az ügyben. Részletek ITT.
Fotó: Szabó Zoltán/FB