Komló – Több olvasónk is jelezte, hogy a tavaly év végi műszaki hiba óta problémák vannak a Digi szolgáltatásaival. Megkérdeztük a céget, mi ennek az oka és mikor várható javulás.
2019. november 26-án volt egy központi hiba Komlón, amely miatt órákig szünetelt a tv- és internet szolgáltatás a városban. A probléma elsősorban a Digi ügyfeleit érintette.
Bár akkor a hibát végül elhárították, a lakosság részéről azóta folyamatosan érkeztek a panaszok portálunkhoz arról, hogy a szolgáltatás minősége nem megfelelő: a kép gyakran „kockásodik”, szétesik, mintha valami zavarná a tv adást, az internet pedig lefagy, eltűnik. A bosszantó jelenségek miatt sokan már szolgáltatóváltáson gondolkoztak.
Fekerestük ezért a Digit, hogy megtudjuk, mi lehet az oka a jelzett problémáknak, és mikorra várható, hogy megoldódik a helyzet.
A szolgáltató a következő választ küldte:
„November 26-án, Komló településen távközlési szolgáltatásaink egy harmadik fél optikai kábelszakadása miatt órákig szüneteltek. A kábel helyreállítása után szakembereink – szabálytalan időközönként visszatérő – műszaki meghibásodást észleltek a tévé szolgáltatásban és azonnal megkezdték a probléma feltárását. A vizsgálatok során megállapítást nyert, hogy a televízió szolgáltatásunkban tapasztalható zavarokat adatátviteli probléma okozta. Ennek lokalizálását azonban nagyban nehezítette, hogy a hibajelenség – ahogyan fentebb is említettük – csak időszakos jelleggel volt észlelhető a hálózaton. Szakembereink folyamatosan dolgoztak a probléma megoldásán, melyet végül a napokban sikerült elhárítani. Szolgáltatásaink ismét zavartalanul működnek.
Az okozott kellemetlenségekért ezúton is elnézést kérünk ügyfeleinktől, megértésüket és türelmüket köszönjük!”
Fotó: digi.hu